מה כדאי לעשות לפני שנכנסים לדירה החדשה?

אין שום ספק כי המעבר לדירה חדשה מביא עימו התרגשות רבה מאד. כבר מצאתם את הדירה המושלמת, קבעתם עם המובילים המתאימים, ארזתם הכל, ואתם כמובן מוכנים לפתוח דף חדש לגמרי בחייכם. אולם, רגע לפני שאתם דורכים במפתן הדירה החדשה, יש בכל זאת עוד כמה דברים שכדאי לעשות לפני שאתם נכנסים אליה. אלו כמה דברים קטנים, שגם אם יעכבו את הכניסה שלכם בעוד חצי יום – התמורה לשנים הבאות תהיה פשוט עצומה!

אז מהם הדברים הללו?

  • דברו עם השכנים החדשים – כבר לקראת המעבר שלכם, רצוי מאד שתדברו עם השכנים החדשים שלכם ותציגו את עצמכם. זה הבסיס לשכנות טובה. אפשר גם כך לראות האם השכנים במקום הם נחמדים ונעימים, האם יש שכנים בעייתיים ועוד. כך לא יהיו לכם הפתעות כבר ביום השני לאחר המעבר.
  • הזמינו שירותי הדברה – רצוי מאד שלפני הכניסה, תעשו ריסוס לבית החדש שאליו אתם נכנסים. מדוע כדאי לעשות ריסוס לבית? כי אתם לא יודעים אילו מזיקים מסתתרים בתוך החורים הקטנים שבדירה או בכוכים נסתרים. בעזרת ההדברה, אפשר לדאוג לכם שאת פניכם בדירה לא יקבל וכל מיני מקקים או יתושים. כמו כן לפני המעבר הדירה עדיין לא מלאה ברהיטים או באוכל – ולכן הריסוס יהיה יותר מהיר, יעיל ונוח.
  • מעבר דירהדאגו לניקיון של הדירה – בכניסה לדירה חדשה, כדאי גם לדאוג לכך שהיא תהיה נקיה במיוחד מכל פירור או גרגר של אבק. אתם יכולים כמובן לנקות את הדירה בעצמכם לפני המעבר, אבל אפשר גם לשכור עוזרת בית או לפנות לחברת ניקיון אשר יבצעו את העבודה עבורכם במהירות ובזריזות.
  • שימו לב שאין רטיבות – רצוי לשים לב שבדירה החדשה אין כבר סימני רטיבות, על אחת כמה וכמה בחורף. אם גיליתם לפתע רטיבות יום לפני המעבר – צרו קשר עם הקבלן או בעלי הדירה הקודמים שיטפלו בכך.

מעבר נעים בראש שקט

אחרי שדאגתם לכל הנושאים הללו, וכמובן גם פניתם לחברת הובלות מבעוד מועד, אתם יכולים להיות רגועים הרבה יותר. אתם מוכנים לגמרי לקראת המעבר – ושיהיה לכם בהצלחה!

לקריאה נוספת: איך להעביר את הפרגולה לדירה החדשה

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *