עוברים בקרוב דירה? הנה כמה טיפים לבחירת מערכת מיזוג אוויר

אם אתם ממש בקרוב עומדים לעבור דירה, הרי שאתם יכולים ליהנות כעת מאיכות חיים גבוהה יותר, ומפתיחת דף חדש בחייכם. עם זאת, כמובן שיש לא מעט הנחות שכדאי לדאוג להם – כולל בין השאר בחירה של מערכת מיזוג אוויר עבור הבית שלכם. אז באיזה מזגן כדאי לבחור? מה בכל צריך להיות השיקול שלכם לבחירת סוג מסוים של מזגן על פני סוגים אחרים? הנה כמה טיפים שכדאי לעקוב אחריהם בתהליך הבחירה:

 

הנקודות החשובות לבחירה

  • האם הוא חוסך בחשמל? – באופן כללי, המזגן ידוע כמכשיר שצורך לא מעט חשמל וזה יכול להשפיע על חשבון החשמל שלכם. עם זאת, כמובן שישנם מערכות מיזוג אוויר שהם חסכוניים ואפקטיביים יותר מאחרים. אמנם המזגנים החסכוניים יותר, הם גם המזגנים היקרים יותר, אך אם תסתכלו על זה קדימה – הרי שההוצאות עליהם בהמשך יהיו נמוכות יותר, וזה יכול להיות שיקול שיכריע את הכף לכאן או לכאן.
  • גודל ומיקום – כשצריך להתלבט בין סוגים שונים של מזגנים, שימו לב שגם השטח שהם תוספים יכול להיות קריטריון מכריע. כך למשל מזגן מיני מרכזי הוא בעל יתרון כי המקום שהוא תופס, הוא בתעלה מיוחדת בתקרה שבבית, ולקראת המעבר לדריה חדשה אפשר ממילא לשפץ את התקרה בשלב מוקדם ולהתקין אותו. מהצד השני, מזגן עילי אמנם תופס מקום – אבל לרוב בשטח שממילא אין ממש מה לעשות איתו, וגם זה יכול להיות יתרון.
  • תכניות מיוחדות – זה נכון שרובנו לא עושים שימוש בכל התכניות ובכל התכונות של המזגן, ובכל זאת, אם יש היבט שחשוב לכם כדאי להקפיד עליו – למשל מערכת אוטומטית לזיהוי הטמפרטורה בחדר, אפשרות לכיבוי אוטומטי בשעה מסוימת, ועוד.
  • ומה עם המחיר? – גם המחיר הוא שיקול ברור בבחירת מערכת מיזוג אוויר. בניגוד לעבר, כיום אין צורך בהכרח לקחת הלוואה מהבנק כדי ליהנות ממזגן טוב ואיכותי, ויש היום שפע של מזגנים והצעות משתלמות מאד – על אחת כמה וכמה כשאתם עומדים לקראת הוצאה גדולה ברכישת הדירה.

 

כמה זמן להקדיש לבחירה?

נכון שיש הרבה דברים לדאוג להם כשעוברים דירה, ובכל זאת – הקדישו לפחות כמה ימים לכל תהליך הבחירה של מערכת מיזוג אוויר, כי זה המכשיר שיהפוך את החיים שלכם בבית החדש לנעימים ומאווררים.

 

מיזוג אוויר

לקריאה נוספת: עברתם דירה? איך תדעו שחברת הניקיון עושה עבודה טובה?

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *