עברתם דירה? איך תדעו שחברת הניקיון עושה עבודה טובה?

לכאורה, בדיקת איכות העבודה של חברת הניקיון היא פשוטה מאד. אם אנו רואים שהחדר נקי – סימן שהעובדים עושים את עבודתם כראוי. בפועל זה לא בדיוק המצב. אי אפשר לעתים לדעת האם יש עובדי ניקיון אשר מנסים פשוט להסתיר לכלוך. כמו כן, עצם העובדה שחדר נראה נקי במשך כמה דקות, לא אומר שאחרי שעה, הלכלוך לא יתפזר שוב מחדש. ניקיון איכותי הוא כזה שמחזיק מעמד. אז איך אפשר לוודא שחברת הניקיון עושה את מלאכתה כראוי?

כמה דרכים לבחון את העבודה

  • משך הניקיון – תתפלאו לגלות ,אבל כשמדברים על ניקיון יעיל, הכוונה היא לא לניקיון מהיר. אמנם לא צריך שהניקיון יהיה כ 12 שעות ,אבל אם יש חברת ניקיון שמציעה לכם לנקות מתחם של חמישה חדרים בשעה וחצי, זה צריך להדליק אצלכם נורה אדומה. ניקיון טוב ויסודי הוא כזה שלוקח מספר שעות, ויש לוודא שעובדי הניקיון לא עוזבים מוקדם מידי את המקום.
  • ציוד איכותי – לעשות שימוש בחומר מנקה רצפות ומגב, כל אחד יכול. אבל חברת ניקיון צריכה לספק לעובדים שלה ציוד ניקיון ברמה גבוה היותר. כך במידה ויש צורך עובד הניקיון יכול לעבוד עם שואב אבק לשטיחים, או עם מכונות פוליש לריצוף. הדבר מאפשר לכם כמובן ליהנות מניקיון ברמה גבוהה הרבה יותר.
  • יחס לעובדי הניקיון – אפשר ללמוד המון מהיחס של מנהלי חברת הניקיון לעובדים, בכל מה שנוגע לאיכות הניקיון. עובדי ניקיון שמקבלים תנאים גרועים, הם עובדים שלרוב יתנו גם תפוקת עבודה נמוכה יותר. חברת ניקיון שמחויבת גם לזכויות העובדים שלה – היא כזו שתוכל להבטיח לכם ניקיון ברמה גבוהה יותר.

זכרו שבסופו של יום, כדאי לבחור חברת ניקיון שתעשה עבודה טובה יותר – גם אם התעריף שלה הוא גבוה יותר. תמורת תעריף הוגן תוכלו לקבל שירותי ניקיון מעולים, ולא תצטרכו להתמודד אפילו עם גרגר אבק במקום שבו אתם עובדים או גרים.

לקריאה נוספת: פתרונות שינוע למעבר דירה