פתרונות שינוע למעבר דירה

עוברים דירהתקופת מעבר דירה אינה פשוטה ואם לא מספיק שהמשימות רבות והזמן קצר, יכולות לצוץ עוד כמה בעיות. לעתים קשה מאוד לשנע את הפריטים והרהיטים בבטחה, ולעתים זה פשוט לא נוח, ולכן יש כמה פתרונות שינוע שאתם חייבים להכיר ויכולים לפתור לכם חלק ניכר מהבעיות במהלך ההובלה.

דירה לא עוברים בלי הארגזים

אפשר לומר שארגזי הקרטון מוכרים לכל מי שרוצה להעביר את הדירה שלו אך בכל זאת אי אפשר לדבר על פתרונות שינוע בלי לדבר עליהם. אולי יש כאלו שיחשיבו את הארגזים כפתרון אריזה, אך למעשה הם הופכים את השינוע של הפריטים להרבה יותר פשוט ולא רק שומרים עליהם שלמים. עם ארגזי קרטון הרבה יותר קל לעבור דירה כיוון שקל יותר לתפוס אותם וכך קל יותר לחסוך במקום במשאית או בכל רכב הובלה אחר.

טנדר יכול להספיק להובלה קטנה

פעמים רבות הבעיה הגדולה היא דווקא לא שינוע הפריטים, אלא דווקא המחיר שאנו צריכים לשלם עבורו. לא מעט אנשים רוצים להעביר כמה קרטונים ספורים או כמה רהיטים בודדים, אלא שהשכרת משאית או עבודה עם חברת הובלות שיש לה רק משאיות יכולה להיות בעייתית מאוד. הובלות קטנות פתרו לחלוטין את הבעיה הזו והן מתבצעות בעיקר עם טנדר. טנדר אמנם קטן מאוד ביחס למשאית אך עדיין יש לו קיבולת נאה במיוחד והוא בהחלט יכול להספיק לדירות קטנות או לרהיטים ספורים שימוקמו ויקובעו עליו בצורה מקצועית. הטנדר מכיל גם יתרון על משאית כי הוא יכול להיכנס לכל רחוב.

משאית פתוחה לרהיטים גבוהים

עוד אחת מהבעיות הקשות ביותר בעת מעבר דירה הוא גובה הרהיטים. עם רהיטים עבים עוד אפשר להסתדר אך ברגע שהרהיט גבוה יותר מגובה המשאית, זו כבר בעיה רצינית. למעשה את הבעיה הזו כבר פתרנו ממזמן כאשר הומצאה המשאית הפתוחה. משאית פתוחה יכולה להיות פתרון מושלם ממש כמו טנדר פתוח או מכולה פתוחה שיכולים להתאים לפריטי נוי לגן, פטריות חימום, פמוטים גדולים לתקרות גבוהות וכן הלאה. משאית כזו ניתן לקבל באותו המחיר כמו כל משאית אחרת ולכל חברת הובלות תהיה אחת כזו לכל הפחות.

מנוף הרמה להובלה בטוחה ומהירה

הבעיה הגדולה ביותר, אפשר לומר גם בעיית ההובלות המודרנית, היא בעיית הגובה. הבניינים החדשים שנבנים כיום מגיעים לגבהים מסחררים, לעתים יותר מ-20 קומות אפילו בערים בפריפריה. מצב זה יצר בעיה קשה: מצד אחד הקומה הגבוהה מועילה לאוויר נקי יותר ולחיים שקטים יותר אך קשה מאוד להוביל רכוש, בעיקר רהיטים כבדים, לגובה רב כל כך. יחד עם זאת, בלתי אפשרי להוביל במתאר כזה מוצרים שלא יכולים להתפרק כמו פסנתר. מנוף הרמה הוא הפתרון לבעיות אלו כאשר כל מה שיש לעשות הוא להעמיס את במת ההרמה שלו בכל הציוד ולהעלות את הרכוש עד לדירה הרלוונטית.

לקריאה נוספת: הובלת דירה

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *