מה הקשר בין מעבר דירה לפינוי פסולת בניין?

שינויים בדירה שלנו מביאים כמובן לשינויים רבים בחיים שלנו. חלק מאתנו בוחרים לעבור לדירה חדשה, ואילו אחרים בוחרים דווקא לשפץ את הדירה שבה הם גרים ולשדרג אותה. כך או כך, חשוב מאד להבין שהן המעבר והן השיפוץ יכולים להביא עימם לכמויות עצומות של פסולת בניין וצורך למצוא דרך של פינוי פסולת בניין. השאלה היא מה אפשר לעשות במקרים הללו, ואל מי פונים?

פתרון יעיל של פינוי פסולת בניין:

● לפנות לאתרים מורשים – מובן שאינכם יכולים לחיות בדירה שיש בה פסולת. לכן יש לבצע פינוי פסולת בניין מהיר ככל האפשר לאתרי ההטמנה המורשים בארץ. שימו לב! לא מבצעים פינוי אשפה לפח הרגיל שיש ליד הבניין שלכם. פסולת הבניין היא בכמויות גבוהות הרבה יותר והם לא יכילו את הפסולת הזו – ולכן יש לפנות רק לאתרים המורשים.
● לפנות לגורם מורשה שיפנה – מאחר שרוב הסיכויים שאתם לא יכולים לבצע פינוי פסולת בניין בעצמכם, שכן זה דורש מכם כלי רכב מיוחדים וגם היכרות עם אתרי ההטמנה, אזי הפתרון הטוב ביותר הוא לפנות לחברה אשר מספקת שירותי פינוי פסולת בניין. החברה הזו תשמח להגיע לדירה החדשה לאחר השיפוץ או לפני המעבר. משם הם יפנו את כל פסולת הבניין לאתרים המורשים כמה שיותר מהר.
● השכרה של ציוד מתאים – זה סעיף בעיקר חשוב למי שמשפץ את הדירה שלו. יש להניח שבזמן השיפוץ תצטבר כמות גבוהה של פסולת בניין. עוד לפני שדואגים לנושא של פינוי אשפה שכזו, יש לדאוג לציוד מתאים שיכיל אותה. לכן כדאי לשכור מחברה מקצועית שרוולים לפינוי פסולת וגם מכולות עבור פינוי פסולת בניין. משם החברה תוכל לפנות את תכולתן לאתרי ההטמנה השונים.

פינוי פסולת בניין

 

 

 

 

 

 

כך גם שומרים על החוק
אל תשכחו שאם פשוט תזרקו את פסולת הבניין מחוץ לבית שלכם אל החצר או הרחוב – הרי שמדובר על עבירה פלילית לכל דבר ועל מפגע סביבתי והשכנים יכולים להתלונן. חסכו לעצמכם את הטרחה – ופנו לגורם מקצועי.

לקריאה נוספת: הובלת פסנתרים בחיפה

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *