בעת מעבר דירה חשוב מאוד להגן על הריהוט הגן

בעת מעבר דירה לעיתים ריהוט הגן הנשכח בחוץ ניזוק

בעת מעבר דירה, אנו עסוקים במגוון עצום של דברים. חיפוש הדירה עשוי להמשך זמן ארוך, מציאת מחליפים לדירה הנוכחית, שכירת שירות הובלה מתאים, אריזת תכולת הדירה, סיום עבודת הניירת הנדרשת, כל אלה הינם עיסוקים הדורשים מאתנו זמן וכוחות נפשיים עצומים. לצד עיסוקים אלה, לעיתים קרובות אנו שוכחים להגן על רכושנו. ריהוט גן, הנשכח מחוץ לדירה הקודמת או החדשה זמן רב בעת תהליך ההעברה, הינו פגיע במיוחד להזנחה ארוכה. מאחר והוא נמצא בחוץ, הוא חשוף לגשמים ולקרינת השמש בצורה ממושכת ורציפה, מאבד את צורתו ואת צבעו המקורי ולבסוף נהרס. חשוב מאוד לזכור להגן על ריהוט הגן באמצעות ברזנטים אשר מאפשרים לנו לשכוח ממנו עד שנתפנה לסידורם בבית החדש.

שימוש בברזנטים מאפשר שמירת ריהוט גן ללא פגע

כאמור, ברזנטים מאפשרים אחסון מושלם של ריהוט גן לאורך זמן, ללא צורך לדאוג לניגובם ממים או להעבירם לפנים הדירה. בדי ברזנטים עשויים מסיבי ניילון מסיבים, אשר יחסמו כמעט כל כמות של גשם אשר תרד על הרהיט. נוסף על כך, חלק מבדי הברזנט מכילים מסנני קרינה אשר ימנעו את פגיעת קרני השמש בצבע הרהיט. למרות יתרונותיהם הרבים, יש מספר נקודות אשר יש להימנע מלעשות בעת שימוש בברזנטים לאחסון ריהוט גן:

  • כיסוי לא מושלם: ברזנטים ניתנים להתאמה מושלמת לכל רהיט ספציפי על ידי בעלי מלאכה וחברות המתמחות בתחום. במידה ואנו פשוט פורסים ברזנט על הרהיט ומקווים לטוב, אנו עשויים להסב לו נזק עצום. ריהוט המכוסה בברזנטים אשר אינם מתאימים אליו, יתכסה במים אשר לא תהה להם אפשרות להתאדות. מים עומדים אלה עשויים לחולל שמות בעץ הרהיט, לעקמו בצורה מוחלטת ולהחלישו.
  • אחסנה של מספר רהיטים תחת אותו כיסוי: אחסנה של מספר רהיטים תחת אותו כיסוי מגבירה את הסיכוי לנפילות, ולטעויות בעת העברת הרהיטים למיקומם הסופי.

חשוב לרכוש את הברזנטים מחברה מקצועית

עבודת התאמת הברזנטים לרהיט הינה קשה ומורכבת. יש לעבוד רק עם חברה המומחית בעבודה עם בד ייחודי זה, על מנת להשיג איטום מוחלט והתאמה מושלמת לריהוט הגן.

לקריאה נוספת: עוברים דירה בפעם הראשונה? אלו הדברים שאתם צריכים לדעת בנושא ניקיון

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *