עוברים דירה בפעם הראשונה? אלו הדברים שאתם צריכים לדעת בנושא ניקיון

כדי ליהנות מהדירה החדשה חשוב להיכנס לדירה נקיה ומבריקה

מעבר דירה
מעבר דירה

בין אם אתם עוברים לדירה חדשה מקבלן או לדירה שגרו בה לפניכם, חשוב מאוד להקפיד על ניקיון יסודי לפני המעבר עצמו. במהלך הבניה או שיפוץ הדירה מצטבר לכלוך קשה כדוגמת שאריות מלט ובטון, אריחים שבורים, אבק מקידוחים, כל זאת בנוסף ללכלוך שמשאירים פועלי הבניין שנוהגים להשליך בדלי סיגריות וכוסות ריקות על הרצפה. מאחר ואין סיכוי שתניחו את הרהיטים שלכם בלכלוך שכזה, חובה לבצע ניקיון יסודי ביותר כדי שיהיה לכם נעים להיכנס לדירתכם החדשה. גם אם אתם נכנסים לדירה לא חדשה שלא עברה שיפוץ לאחרונה סביר להניח שהצטבר בה לכלוך מתחת לרהיטים של הדיירים הקודמים ולכן חשוב להקפיד לנקות אותה גם כן.

מספר טיפים לניקיון דירה חדשה

  • ניקוי רצפות – לרוב, כאשר נכנסים לדירה חדשה שטיפת הרצפה עם דלי, סמרטוט ומגב לא יצליחו להוריד את כמויות הלכלוך שהצטברו. לכן, במצבים כאלו מומלץ לבצע ניקיון יסודי לרצפה ואף לבצע פוליש לרצפה. פוליש לרצפה יבריק את אריחי הרצפה ויעזור לכם ליהנות מהאריחים שאיתם בחרתם לרצף את ביתכם החדש. בלי פוליש יהיה קשה מאוד להגיע לתוצאה של אריחים מבריקים במראה חדש.
  • ניקוי אסלות, אמבטיות, וכיורים – במהלך הבניה או השיפוץ, או אפילו בזמן שהדיירים הקודמים התגוררו בדירה החדשה שלכם, הצטברו הרבה מאוד לכלוך וחיידקים באסלות, אמבטיות והכיורים שלכם. מאחר וחשוב מאוד לשמור על היגיינה גבוהה בחדרי שירותים ואמבטיה, יש צורך בניקיון וחיטוי יסודי של כלל האזורים האלו לפני שתיכנסו לדירה. לא תרצו לסכן את בריאותכם עקב ניקיון לא מספיק יסודי ולכן חשוב מאוד להקפיד להשתמש בחומרי ניקיון אנטי בקטריאליים אשר יבטיחו חיטוי מושלם של השירותים והאמבטיה.

תהליך המעבר והניקיון לקראת המעבר יכולים להתיש ולכן כדאי להיעזר באנשי מקצוע

תהליך המעבר הינו תהליך ארוך ומייגע שדורש זמן ותכנון רב כמו גם הרבה מאוד עבודה. כמו שככל הנראה אתם תיעזרו בחברת הובלות כדי להעביר את הרהיטים שלכם, כדאי לשקול לשכור אנשים מקצוע גם לטובת ניקיון הבית לקראת המעבר. ישנן חברות ניקיון המתמחות בניקיון בתים חדשים לקראת מעבר דירה והן יוכלו לספק לכם את הניקיון הטוב והמקצועי ביותר.

המאמר נכתב על ידי חברת קלין חברת ניקיון בהרצליה ואזור והשרון.

לקריאה נוספת: שירותי אחסנה

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *