איך מעבירים דוד שמש לדירה חדשה?

במעבר דירה, לעתים כדאי להעביר מרכיב כמו דודי שמש – בו השקעתם לא מעט

דוד שמש הוא חלק בלתי נפרד מהחיים במשק הבית של כל בית ישראלי מודרני, והוא מאפשר לנו לחסוך לא מעט כסף על חשמל מדי חודש, בחימום מים איכותי ויעיל על בסיס קרני השמש. בתהליך מעבר דירה בהחלט יתכן שתרצו להעביר את דוד השמש האמין והאיכותי שלכם אתכם – בוודאי אם הוא נרכש לא מזמן והשקעתם בו לא מעט. ניתן להבין את הרצון להעביר את דוד שמש, וגם את האתגר הכרוך בכך – ואנחנו פה בכדי לסייע ולעשות לכם קצת סדר.

איך בדיוק אפשר להעביר את דוד השמש לדירה החדשה שלכם? כמה עקרונות חשובים

  • פירוק והובלה – חשוב לציין כי כל מה שקשור לפירוק ולהרכבה של דוד השמש צריך להתבצע אך ורק על ידי שירות מקצועי בתחום דודי השמש. בכל מקרה, בשלב ראשון בכדי לפרק דוד שמש יש צורך לרוקן אותו, לנתק אותו מהחשמל ומתשתית המים של הדירה, ולפרק אותו למרכיביו השונים. בנקודה הזאת יש לעטוף כל אחד מהם (מלבד מיכל המים המאסיבי שעומד בפני עצמו) ולהוביל למשאית ההובלה, שתיקח את דוד השמש ליעד החדש.
  • הרכבה – בדירה החדשה יש להכניס את דוד השמש למקום המיועד לו ולהתחיל בחיבור ובהתקנה. כאן יש חשיבות גדולה עוד יותר לביצוע המדויק של שירות שמתמחה בדודי שמש, שידע להבטיח כי דוד השמש שלכם מותקן בצורה המקצועית ביותר. עם עבודה מקצועית שכזו, תוכלו ליהנות עד מהרה מדוד שמש אמין ואיכותי בדיוק כמו שאתם מכירים, גם בדירה החדשה שלכם.

במידה ומדובר בסיבוך או השקעה גדולים מדי – אפשר להתקין דוד חדש בדירה החדשה

צריך להבין כי הובלה של דוד שמש בין דירה לדירה היא לא עניין של מה בכך, ובהחלט יתכן שזהו גם מרכיב שהמובילים לא בדיוק יודעים כיצד לנהוג איתו נכון. במצבים בהם אתם מחליטים שהובלת דוד השמש לא רווחית עבורכם, מכרו אותו לבעל הדירה או לדיירים שרכשו אותה במקומכם, והשקיעו בדוד חדש ואיכותי בדירה החדשה שלכם – התחדשות ראויה לכל הדעות.

דודי שמש

לקריאה נוספת: מחירי שירותי הובלה

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *