צריכים מחסנים להשכרה ?

גם אתם מוצאים את עצמכם מתחננים לחברים ובני משפחה רחוקים כדי לאחסן אצלם חפצים, מסמכים ורהיטים? אולי הגיע הזמן להספיק לבקש טובות ולקנות מקום אחסון. זה קל, פשוט, מבוטח ויעיל – הגיע הזמן להתקדם

לא צריך יותר להתקשר לחברים

התשובה לשאלה הזו פשוטה – למעשה ניתן לאחסן במחסנים להשכרה כל דבר שתרצו. אולם תוכלו לקבל רעיונות מהלקוחות הנפוצים שלנו. לדוגמא, אנשים שנמצאים בין מעברי דירות מאחסנים לתקופה מסוימת ארגזים, כלי בית ורהיטים. לקוחות אחרות כמו משרדים או מקומות אחרים המחזיקים במסמכים רבים מאחסנים אצלנו ארכיב מסמכים מסוגים שונים. כמו כן, יבואנים ויצרנים נוהגים לאחסן במחסנים שלנו חומרי גלם, חומרי אריזה ומוצרים מסוגים שונים.

יתרונות האחסון במחסנים להשכרה

  • שמירה והגנה – בראש ובראשונה, היתרון של שכירת מקום אחסון במחסנים להשכרה הוא בכך שאתם יכולים לישון בשקט ולהיות בטוחים שמישהו שומר על החפצים והמסמכים שלכם 24 שעות ביממה, בכל ימות השבוע. בפתח כל מחסן שלנו מוצב שומר, בנוסף למערכת אזעקה משוכללת המותקנת במקום.
  • מקום אחסון בלתי מוגבל – המחסנים שלנו גדולים במיוחד ותוכלו לאחסן בהם חפצים רבים, החל מארגזי מסמכים של משרדים ועד לרכבים ורהיטים גדולים. כך, תוכלו להפסיק עם הניסיון הבלתי פוסק לחסוך במקום, למיין ולזרוק, ותוכלו בפשטות לאחסן כל מה שתרצו לכמה זמן שתרצו.
  • שמירה על סדר וארגון – האחסון במחסנים להשכרה לא מתמצה רק במקום פיזי להניח בו חפצים ומסמכים, אלא גם בשמירה על הסדר והארגון שלהם. כך, במידה ותרצו להגיע יום אחד ולשלוף מסמך ספציפי מארגז מסוים תוכלו לעשות זאת בקלות ובמהירות.

הצעות ביטוח משתלמות במיוחד

במחסני סנטורי בע"מ תוכלו לקבל מעבר לכל היתרונות שמנינו של מחסנים להשכרה, גם הצעות לביטוח של כל הרכוש שאתם מאחסנים בשטח המחסנים שלנו. חברת הביטוח שלנו כוללת פוליסה המגנה מפני מקרים של רעידות אדמה, שריפות, טרור וכדומה. כמובן שאם ברשותכם ביטוח אחר תוכלו להשתמש גם בו. בעזרת הביטוח, ומערכות השמירה והאזעקה תוכלו להסיר דאגה מלבכם ולישון בשקט מתוך ביטחון שהרכוש שלכם בידיים טובות.

לקריאה נוספת: עוברים דירה בפעם הראשונה? אלו הדברים שאתם צריכים לדעת בנושא ניקיון

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *