מחסן להשכרה – מתי תזדקקו לו?

שירותי אחסנה ומחסנים מתאימים לקהל יעד מגוון ומופעלים על ידי חברות מקצועיות. מחסן להשכרה כולל בדרך כלל גם תחזוקה שוטפת כמו ניקיון והדברה, אבטחה מסביב לשעון ואפשרות להוסיף פוליסת ביטוח עבור התכולה. כמו כן, כדאי ללקוחות להכיר את מאפייני השירות הזה ולדעת מתי הם יזדקקו לו.

מחסן להשכרה בעת מעבר דירה

סביר להניח שתזדקקו לשירותי מחסן להשכרה כשתעברו דירה. בעזרת השירות ניתן לאחסן תכולת בתים פרטיים לטווחי זמן משתנים. אם למשל קניתם בית מקבלן ועדיין לא קיבלתם מפתח, תוכלו להעביר חלק מהתכולה למחסן. כך תשמרו על גישה מלאה לציוד וגם תפנו מקום בדירה השכורה שמשמשת אתכם באופן זמני בלבד. כמו כן, האופציה של מחסן להשכרה אטרקטיבית עבור בני זוג שנאלצים לחזור לגור אצל ההורים לתקופה מסוימת.

בעת רילוקיישן לחו"ל

שירותי מחסן להשכרה מתאימים גם למי שמתכנן רילוקיישן לחו"ל בשל עבודה או תפקיד חדשים. במקום למכור את כל הציוד או לחפש מי יכול לשמור עליו, ניתן פשוט לבקש מאנשי מקצוע לבצע את המשימה. כמו כן, כדאי להשאיר מפתח אצל אחד הקרובים שנשארים בארץ וכך לדאוג לתכולה גם מרחוק.

כשתצטרכו לחסוך במקום במשרד או בבית

מחסן להשכרה מיועד בראש ובראשונה לאחסון של כל סוגי התכולה. תזדקקו לו אם תרצו לחסוך במקום במשרד או בבית, ולא תוכלו להחליף את הנכס למקום גדול יותר. כל מה שצריך לעשות הוא ליצור קשר עם חברות שמציעות שירותי אחסנה ולקבל הצעת מחיר מסודרת. בנוסף, רצוי לנצל את ההזדמנות על מנת לברר על שירותי הובלה של הציוד ישירות לתוך המחסן המאובטח והסגור.

כאשר תייבאו ציוד, מוצרים וחומרי גלם

מחסני ערובה שנקראים גם "בונדד" משמשים לאחסנת מטעני יבוא ימיים ואוויריים טרם שחרורם מהמכס. אם אתם מתכוונים לייבא ציוד, מוצרים וחומרי גלם מסוימים וצפויים להיתקל בעיכובים מצד שירותי המכס, כדאי שתביאו בחשבון את האפשרות של השכרת מחסן. כך תוכלו לשמור על הציוד בטמפרטורות מסוימות וגם להגן עליו מפני פריצה ונזקים. עלות השירות תיקבע לפי מספר ימי ההשכרה והדרישות שלכם.

לקריאה נוספת: בעת מעבר דירה חשוב מאוד להגן על הריהוט הגן

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *