הדרך הקלה לאחסון בריכת שחיה ביתית

מי שרוצה ליהנות מבריכת שחיה ביתית אך ממש לא רוצה לספוג עלויות של עשרו תאלפי שקלים יכול לקנות בריכה ניידת. מה זה אומר? יש בריכות עמודים ויש בריכות מתנפחות והן לא פחות מהנות מבריכות קבועות. הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת על אחסון בריכת שחיה ביתית לאורך זמן.

רוצים בריכה שנשמרת? יש בריכה מתקפלת

מי שרוצה בריכה שנשמרת זמן רב יכול לבחור בריכה מתקפלת. נכון שבריכה קבועה כביכול נחשבות לבריכה הרבה יותר עמידה ואם תתחזקו אותה היטב, היא תהיה שימושית גם ל-20 שנים. עם זאת, התחזוקה היא נקודה שלא תמיד עומדים בה ובוודאי כמה שנים אחרי שהתקנתם אותה. יש בריכות ביתיות רבות שנמצאות כיום בחצרות של וילות מסוימות אך הן ממש לא ראויות לרחצה. למה? כי הן מלוכלכות, כי יש להן נזקי איטום חמורים מאוד, כי המרצפות של הבריכה יצאו וכן הלאה. כדי שזה לא יקרה תוכלו לקנות בריכת עמודים או בריכת מתנפחת שמתקפלות מתי שאתם לא משתמשים בהן.

קפלו את הבריכה וודאו שהיא לא נקרעת

אם הגיע עונת החורף או כל עונה אחרת בה אתם לא משתמשים בבריכה, כמו למשל תקופות בהן אתם רוצים להשתמש בשטח בגינה לשימושים אחרים, אתם חייבים לאחסן את הבריכה כמו שצריך. אם מדובר בבריכה מתנפחת אז אתם צריכים לרוקן ממנה את כל האוויר ולאחר מכן לקפל אותה היטב, כאשר בבריכת עמודים הפעולה הראשונה מתחלפת בפירוק שלה. חשוב לקפל אותה על משטח ישר ונקי מאבנים או מכל אמצעי אחר שיכול לקרוע אותה. יש לקפל אותה לפי הוראות היצרן לגודל קטן ככל הניתן.

עטפו את הבריכה ואחסנו במקום בטוח

אחרי שהבריכה קופלה אתם חייבים לעטוף אותה. העטיפה שלה יכולה להתבצע עם ברזנט ייעודי שהגיע עמה אך אם אין לכם אחד כזה, אולי כי לא קיבלתם ואולי בגלל שהוא נקרע או נאבד, אתם יכולים להשתמש בעטיפה אחרת והעיקר שהיא תשמור על היריעות לאורך זמן. כדאי לאחסן את הבריכה במקום מוגן ונקי שם היא תישמר כמו חדשה.

לקריאה נוספת: יוצאים מדירה ישנה ונכנסים לדירה חדשה עם חברת ניקיון

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *