כיצד השירות של אחסון דירה יקל עליכם את מעבר הדירה?

עוברים דירה

הגיע הזמן שלכם לעבור לדירה חדשה, ויש כמובן כמה וכמה נושאים אשר דורשים את תשומת הלב שלכם. אפשר שיש כמה אתגרים חשובים שיצוצו לקראת המעבר, ומכאן אתם גם צריכים לחשוב על פתרון הולם. תתפלאו לגלות, אבל לעתים השירות של אחסון דירה, אפילו לטווח קצר – יכול להיות הפתרון המושלם מבחינתכם! איך זה אפשרי? ומה השירות הזה כולל? בואו תכירו את השירות, ותבינו כיצד הוא יכול לעזור לכם ולהקל עליכם משמעותית את תהליך המעבר.

 

היתרונות של אחסון דירה מול המעבר

  • מעבר לדירה קטנה – קודם כל, אפשר שאתם עומדים לעבור בקרוב לדירה קטנה יותר מהדירה הקודמת שלכם, עקב אילוצים שונים. במצב כזה, לקראת המעבר אתם תבינו שאין מקום לכל תכולת הדירה שלכם מצד אחד – אבל אתם לא רוצים להיפטר ממנה או למכור אותה, כי אתם חושבים שבעתיד תעברו שוב לדירה מרווחת יותר. במצב כזה, פניה לשירותי אחסון דירה יכולה להיות המצב החכם ביותר: אתם מאחסנים בינתיים חלק מתכולת הדירה במחסנים, הם מוגנים ושמורים היטב, ואם תעבור שוב בעתיד – תוכלו שוב להוציא אותם.
  • מתאים למצב ביניים במעבר – לא תמיד אנחנו עוברים  ישר לדירה החדשה. ישנו מצב נפוץ שבו למשל אנחנו כבר מכרנו את הדירה הישנה, אך החדשה עדיין לא בנויה – ובינתיים אנחנו למשל עוברים לגור אצל ההורים. ברור שאי אפשר להעביר לבית ההורים את כל תכולת הדירה שלנו, ולכן פונים לשירותי אחסון דירה. בשירותים אלו אנחנו ממקמים את כל תכולת הדירה, וכשניכנס לדירה החדשה בעתיד – נוציא את כל התכולה מהמחסנים, וכך חסכנו לעצמנו את הצורך למכור ולקנות את כל הרהיטים מחדש בתהליך המעבר.

 

האם זה תהליך בטוח?

יש מי שתוהה האם פניה לשירותי אחסון דירה לקראת המעבר יהיה בטוח. אחרי הכל – אנחנו שמים את התכולה של הדירה שלנו במקום שלא נמצא לידנו, ואנחנו לכאורה רק מקווים לטוב. אולם אתם יכולים להיות רגועים לחלוטין. מדובר על שירות שנחשב לאמין מאד – כל עוד פונים כמובן לחברה עם רישיון מתאים, ושיש עליה המלצות טובות.

לקריאה נוספת: הובלת חפצים שבירים לבית חדש

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *