התקנת מצלמות אבטחה לבית בשלב של מעבר הדירה

 ברוב המקרים, שבהם אנחנו נרצה להתקין מצלמות אבטחה לבית שלנו, זה יהיה לבית חדש. כלומר – אנחנו נבצע את ההתקנה בשלב מסוים כאשר אנחנו עוברים לדירה החדשה. אולם מכאן כמובן שמתעוררות שאלות חשובות מאד – באיזה שלב בדיוק במעבר אנחנו נתקין את מצלמות האבטחה? מהי התשתית המומלצת עבור מצלמות אבטחה לבית? מהו המחיר המקובל? איזה אזור הן יכולות לכסות? הנה כמה תשובות לשאלות החשובות שלכם בנושא.

 ההתקנה שחשוב להכיר היטב

  • מתי לבצע את ההתקנה? – בעקרון, ההתקנה של מצלמות אבטחה לבית קשורה בסוג התשתית, אבל בהכללה כדאי לציין שכדאי לבצע את ההתקנה כבר לאחר שיש תשתית חשמל בבית – אך כל עוד אין חיפויים סופיים על הקירות, מומלץ אז לבצע את ההתקנה. הדבר יאפשר לכם לעשות שימוש בתשתית קווית לטובת מצלמות האבטחה, וכך להתקין מערכת זולה יותר ואיכותית יותר, מבלי שתצטרכו לבצע שיפוצים בהמשך.

 

  • באיזו תשתית לבחור – כשאתם מבקשים להתקין מצלמות אבטחה לבית, אתם יכולים לבחור בין תשתית קווית לאלחוטית. היתרון בתשתית האלחוטית הוא שאפשר להתקין אותה גם בסיום המעבר כשהדירה מוכנה לגמרי. אולם, התשתית הקווית נחשבת לרוב הרבה יותר אמינה ובטוחה, ולכן אם אתם ממילא עוברים דירה והתשתיות של הדירה פתוחות רצוי להתקין מערכת זו – אך בכל מקרה, גם המערכת האלחוטית תיתן מענה מקיף.

 

  • היכן להתקין את המצלמות? – פשוט מאד – באזורים שאתם יודעים שהם רגישים במיוחד. רצוי להתקין אותן בכניסה לבית, ליד חלונות שיש אליהם גישה מבחוץ, בסמוך לחצר, ואפשר גם במסדרונות הבית.

שימו לב שהתקנה של מצלמות אבטחה לבית, עוד בשלב של מעבר הדירה, תקנה לכם את הביטחון שאתם מחפשים. כך, ברגע שכף רגלכם תדרוך לראשונה בדירה החדשה שלכם – אתם כבר תדעו שאתם בטוחים ומוגנים לחלוטין

לקריאה נוספת: כיצד לבחור מוביל דירה אמין?