אריזת דירות לפני ההובלה

למה בכלל להיעזר בשירותי האריזה שמציעה חברת ההובלה?

מעבר דירה גורר השקעה כספית לא קטנה בשכירת שיירות הובלה מקצועי. לכן, מרבית האנשים מעדיפים לצמצם עלויות, ולעשות בעצמם כמה שיותר. אריזת החפצים הקטנים יותר בארגזים, יכולה להתבצע גם על ידי הלקוח עצמו, ללא שימוש בשירותי האריזה אשר מציעות החברות המסחריות. למרות זאת, רבים מאוד מהלקוחות בוחרים דווקא כן להיעזר בשיירות האריזה אשר מציעות להן החברות. הסיבות מגוונות, אך המרכזית שבהן הינה הרצון לשקט נפשי, ולחסוך ככל האפשר במתחים מיותרים בזמן לחוץ כמו מעבר דירה.

מהם היתרונות והחסרונות של שיירות אריזה מקצועי לקראת ההובלה?

אריזת החפצים וסידורם לקראת ההעברה על ידי גורם מקצועי מיומן, לא רק חוסכת זמן.

במידה ואתם מתלבטים האם דרך זו כדאית יותר, עליכם לקחת ברצינות את השיקולים לכן ולכן, מעבר לעלות הכלכלית. להלן היתרונות והחסרונות המרכזיים של שימוש בשירות זה:

  • יתרונות השירות: אמנם הובלת דירה כרוכה בעלות משמעותית, ותשלום על אריזה נתפס לעיתים כפינוק שלא במקומו, אך יש לו יתרונות משמעותיים. הפועלים האורזים הינם בעלי ניסיון רב באריזה. הם יודעים בדיוק עד כמה החבילה מטולטלת ברכב, מתי כדאי להעמיס עוד קצת כדי למנוע מהחפצים לזוז, ומתי לא להכביד עוד כדי שהקרטון לא יקרע. לעיתים קרובות, כשאנו אורזים באופן עצמאי אנו אורזים על פי תבניות חסרות היגיון אשר נוצרו בבית הישן. את העציץ זכוכית נשים יחד עם הספר מתכונים והסיר כי ככה הם הופיעו אצלנו במטבח. אורז מקצוען פטור מהטיות כאלו, ויארוז בצורה ההגיונית ביותר, אשר תאפשר לכם פריקה וסידור מהיר יותר בנכס החדש.

 

  • חסרונות השירות: החיסרון המרכזי של שירות האריזה הינו העלות הכלכלית. מרבית העוברים הינם משפחות צעירות המעוניינות לחסוך, ולכן יעדיפו לחסוך את תוספת ה30 עד 50 שקלים פר ארגז. בנוסף, במידה ואין ביטחון מלא בפועלים ובחברה אשר נבחרה, השקט הנפשי אשר בשבילו שילמתם על השירות עשוי להפוך למתח וחשש שמע ייגנב חלק מהציוד הארוז. כאמור, קשה יותר לפקח איפה כל דבר נמצא כשלא אתם האורזים.

אמינות חברת ההובלה הינה פקטור משמעותי ביותר בקבלת ההחלטה

אם כן, לשירותי האריזה שמציעים חברות ההובלה יתרונות וחסרונות רבים, ומשפחות שונות עשויות למצוא אותו הכרחי יותר או פחות. בכל מקרה, אמינות חברת ההובלה הינה עקרון משמעותי ביותר בבחירת חברת ההובלה, ובמערכת השיקולים האם לשלם תוספת לשירותי אריזה. במידה והכרעתם לטובת החיסכון וויתרתם על שירות זה, שימו לב כי אתם עושים זאת בידיעה כי אתם מיומנים מספיק כדי לארוז את חפציכם בצורה טובה. אריזה לא ראויה עלולה לגרור פגיעה ברכוש ונזק כלכלי, ולכן אריזה עצמית לא תמיד משתלמת.

לקריאה נוספת: מחירי שירותי הובלה