כיצד אפשר להוביל מנדפים לדירה החדשה? האם חברת ההובלות יכולה לעזור? הנה כל התשובות.

לא מפרקים מנדפים באופן עצמאי

אחת הטעויות הגדולות ביותר של לקוחות פרטיים בניסיון לחסוך בעלויות היא לנסות לפרק את המנדפים לבדם. פירוק המנדפים הוא שלב לא פחות חשוב מההובלה וההרכבה שלהם ולמעשה יכול להיות שהם ייהרסו כבר בשלב הזה. כדי שזה לא יקרה אתם צריכים לפעול באחת משתי הדרכים: או לבחור בחברה מקצועית שתפרק את המנדפים בעצמה, או שאתם תפרקו אותם באופן עצמאי אך זה יכול לקרות רק אם אתם יודעים במאה אחוזים כיצד לבצע זאת בבטיחות מוחלטת. אם המנדפים שלכם ייהרסו בפירוק או שתפרקו אותם ברמה שאינה מספקת להובלה, יש סיכוי גבוה יותר לנזק.

לציין בפני חברת ההובלות מראש

באופן כללי חברת הובלות תפרק את כל הרהיטים שיש לכם בבית ושדורשים פירוק למען ההובלה. אין ספק כי ההובלה יכולה להיות הרבה יותר פשוטה עם רהיטים ומתקנים מפורקים אך חשוב לזכור כי לא כל חברת הובלות תדע כיצד לפרק את כל סוגי מנדפים. פירוק מנדפים צריכה להתבצע באופן מקצועי כאשר יש צורך לבדוק את העניין הזה מראש. אם יש חברת הובלות שיכולה לפרק את המנדפים במטבח אתם מרוויחים שירות טוב יותר אך לא כדאי לפסול כל חברת הובלות שעמה תדברו רק בשל הסעיף הזה, כיוון שרובן לא יידעו כיצד לעשות זאת וגם אלו שיבטיחו לא בטוח מוסמכות ומנוסות בכך.

תבדקו אם המנדפים בכלל מתאימים

לפני שאתם מעבירים את המנדפים למטבח החדש אתם חייבים לבדוק האם המנדפים בכלל מתאימים. אם תעבירו את המנדפים עד למטבח ביעד החדש ותבינו שההתקנה לא אפשרית או שהמנדפים לא מתאימים לעיצוב או בגודלם לשטחה מטבח, לא רק שתצטרכו למצוא להם קונה, סתם בזבזתם זמן התעסקות וכסף על כל התהליך. התכנון הזה חשוב מאוד והוא למעשה יהיה השלב הראשון ברעיון ההעברה שלהם, ולעתים גם אם הם מתאימים כדאי לשקול את ההשארה שלהם במטבח וקנייה של מנדפים חדשים. בסופו של דבר העלות שלהם יכולה להתווסף לערך הדירה לקונה החדש.

לקריאה נוספת: כיצד לבחור חברת הובלות מקצועית

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *