המדריך המלא למעבר דירה מוצלח

המדריך המלא למעבר דירה מוצלח

האם אתם עומדים לעבור לדירה חדשה בקרוב? המעבר הזה מביא איתו לא מעט התרגשות ושמחה, אך יש כמובן גם דאגות וחששות טבעיים, שכן לא עוברים דירה בכל יום. על מנת שתוכלו לעבור את יום המעבר בשלום, הנה כמה טיפים חשובים שיועילו לכם, ויאפשרו לכם ליהנות מהתהליך, להתנהל בצורה מסודרת ולמנוע תקלות.

מעבר דירה קל ונוח

כך תנהלו מעבר דירה מוצלח

  • למה לארוז לבד? – יש אנשים שמרגישים שהמארז של כל הפריטים בדירה שלהם הוא עונש של ממש והם שונאים את השלב הזה. אין היום שום סיבה שתעברו את זה לבד! קודם כל אפשר לבקש עזרה מחברים וקרובי משפחה. אם אין אנשים פנויים, אפשר לפנות לחברות שמתמחות בכך. כיום, כל חברת הובלות מציעה לרוב גם שירותי אריזה, ואורזים מקצועיים יטפלו בכל הפריטים בבית, יארזו הכל במהירות, ואתם תחסכו לעצמכם לא מעט זמן.

 

  • מה יעבור מחוץ למובילים? – לרוב, חברת ההובלות תוביל את רוב הפריטים בבית שלכם. עם זאת, יש מעט פריטים שכדאי שתיקחו אתכם ברכב הפרטי. אנו ממליצים לכם לקחת עמכם ציוד יקר ערך וקטן – למשל תכשיטים, הארנק שלכם, הטלפונים הסלולריים, וכיו"ב. מעבר לכך, שימו לב שלעתים יש חפצים שהם בשימוש יומיומי כולל ביום המעבר עצמו (למשל מוצרי ניקיון לרחצה), ואולי תרצו לקחת אותם בתיק קטן ונפרד אתכם.

 

  • ילדים ובעלי חיים – אם יש לכם ילדים ו/או חיות מחמד יש כמובן לדאוג להם ביום המעבר. כדאי מאד שלילדים יהיה סידור באותו יום שהם יהיו אצל חברים, סבא וסבתא, או כל אדם אחר, כדי שהם לא ירוצו לכם בין הרגליים. כלבים וחיות בכלוב אפשר להפקיד אצל חברים. בנוגע לחתול – זה קצת יותר מורכב, אבל כדאי לסגור אותו בכלוב שלו, שיעבור אתכם, ולשחרר אותו כמה שיותר מהר לאחר המעבר.

 

  • התייחסות למובילים – כשאתם מזמינים את השירות של חברת הובלות, אל תשכחו לתת יחס נעים למובילים עצמם, שכן יחס גורר יחס. זה נכון שהמובילים לא עושים לכם טובה אלא עובדים בשכר, ובכל זאת יש היבט מסוים של התנהלות הוגנת. הציעו למובילים מים, דאגו לפתוח עבורם חימום או קירור בדירות בהתאם למזג האוויר, והיו אדיבים – כך תקבלו בחזרה יחס נעים. כדי למנוע את אי הנעימות של נושא הטיפ – תאמו זאת מראש עם המנהל של חברת ההובלה.

 

  • האם לעבור לבד? – רצוי מאד להימנע ממעברים עצמאיים ללא הסיוע של חברת הובלות. זה אמנם מפתה מבחינה כלכלית, אבל זה לרוב נגמר במאמצים גבוהים מידי ובבזבוז זמן. מעבר עצמאי אפשר באמת לשקול אם יש לכם פחות מעשרה ארגזים וזה הכל. ברגע שיש פריטים גדולים כמו ארון, מקרר, מכונת כביסה וכיו"ב – כדאי לפנות למובילים.

 

לא לשכוח לתאם מוקדם

לסיום, רק נמליץ לכם לתאם את זמן ההובלה לשעות המוקדמות ביותר של הבוקר – על מנת שתוכלו לסיים עם ההובלה כמה שיותר מהר. בהצלחה!

לקריאה נוספת: איתור נזילות לפני מעבר דירה

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *